Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012

'Home is where the heart is' LO

Καλησπέρα!
 Επιτέλους τελείωσα τη συνθεσούλα που θέλησα να φτιάξω με βάση το σκετς της Χρύσας. Το σκετς είναι αυτό που ακολουθεί:


Βασική προϋπόθεση ήταν να σφραγίσουμε ή να βάψουμε στη σύνθεση και να διαλέξουμε μια γωνιά για τις φωτογραφίες. Η σύνθεση που έφτιαξα λοιπόν είναι αυτή που ακολουθεί...


Και μερικά close ups...






 Η τελευταία φωτογραφία είναι λίγο σκοτεινή αλλά μου άρεσε και την έβαλα και αυτή. 
Ελπίσω να σας αρέσει. 
Μέχρι την επόμενη αναρτησούλα...
Πολλά φιλιά!
Μαρία

19 σχόλια:

  1. Καλα τέλεια???? Και η φώτο σου...Η Αγαπημένη μου!! Φιλάκια φιλεναδα και ΄καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απίστευτα ωραία η σύνθεση ! συγχαρητήρια!!
    το θέμα σου μου θύμισε ένα τραγούδι της Heather Nova "the good ship moon" που λέει στο τέλος:
    Hold your course
    Northwest, southeast
    Shore to shore
    We're all going
    Home to where
    Home to where
    Home to where
    The heart is
    αφιερωμένο λοιπόν: http://www.youtube.com/watch?v=fPYNjix-hKU

    πολλά μπράβο και καλή επιτυχία! ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!! Το τραγουδάκι είναι καταπληκτικό και δεν το ήξερα!

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια, πολύ όμορφη σύνθεση!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι υπέροχη γλυκειά μου, μπράβο!!!!!! Η δε φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά! Φιλιάααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. απίθανη σύνθεση Μαράκι! αντάξια της απίστευτης φωτογραφίας! καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο Μαράκι!!! Μου αρέσει τρελλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!!! Love you all!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. kai meta mou les oti den to exeis me ta lo!!!!!!!!!!!!
    ti les kale, apla exeis ena MONADIKO YPOROXO KSEXWRISTO STYLE!!!!!!!!!
    Eskises filenada bravo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μα απίστευτη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν έχω λόγια, ποιος είπε ότι δεν το έχεις με τις συνθέσεις;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ti na pw kai gw twra otan akouw ola auta ta kala sxolia apo oles esas pou exete diakri8ei pantou? Egw to lew, Melenia mou, kai eilikrina egw den exw logia... Einai to 4o LO pou kanw meta apo polu kopo kai prospa8eia. Sas euxaristw polu!!! <3

      Διαγραφή
  10. τι. λες. τώρα.

    Μαράκι, είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!! Μου έπεσε το σαγόνι στο πάτωμα όταν είδα την σύνθεσή σου. Μου αρέσει τόσο μα τόσο πολύ που της έχεις δώσει το δικό σου στυλ... πωπωπωπω... δεν συζητάω για τα χρώματα που είναι από τα αγαπημένα μου... Μπράβο βρε Μαράκι, μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νατασάκο μου, σε ευχαριστώ πολύ!!!!! Τελικά αρχίζω να πιστεύω ότι θα επιχειρήσω και άλλη σύνθεση... <3

      Διαγραφή
  11. Καλέ τι όμορφη σύνθεση!!! Έμεινα αφωνη!!! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή